Welcome to my blog and my little shop. Thank you for visiting my blog. I hope you like it and will come back another time. As you can see, I have some bags in my shop, but it's also possible to order a bag made from fabric of your own choice to suit your taste and ideas.
I'm also upcycling furniture, please take a look at the pictures.
If you're interest in anything, please leave a message with your e-mailadress and I will contact you, or send me an e-mail at 3Treelady@gmail.com.

Welkom op mijn blog en mijn winkeltje. Leuk dat je komt kijken. Ik hoop dat je het hier leuk vindt en nog eens terug komt. Ik heb wat tasjes in de winkel en je kunt ook je eigen exemplaar bestellen, van je eigen gekozen en/of aangeleverde stof.
Ook recycle ik meubels, ik (be)schilder en stoffeer ze.
Als je interesse hebt in iets, laat dan een berichtje achter op mijn blog met je e-mailadres, dan neem ik contact met je op. Of stuur mij een mailtje op 3Treelady@gmail.com




Monday 24 February 2014

Nare gluten - Horrible gluten


Na een weekend wat klusjes in huis te hebben gedaan, gisteren geen zin meer om te koken, dus naar de sjinees. En dat was een beetje dom! Gebeld naar de sjinees om te vragen of zij ook glutenvrije gerechten verkochten. (sinds een aantal maanden eet ik glutenvrij en ben daar ontzettend van opgeknapt) Ja hoor, dat deden ze. Wij blij en hup in de auto naar de glutenvrije sjinees, maar helaas.......vannacht bleek dat de glutenvrije sjinees toch niet zo glutenvrij was als hij zelf dacht. Dat was jammer. Vannacht ziek en de hele dag verder me zo naar en uitgeput moe voelen. Nare gluten en nare sjinees. Dus geen energie vandaag om alles te doen wat ik allemaal had willen doen...........helaas.......
Toch maar wel even met de hond naar het strand geweest. Daar laat ze zichzelf namelijk uit. Je hoeft niet zo ver te wandelen, want dat doet ze zelf wel!


  After a weekend of doing odd jobs, we didn't want to prepare dinner yesterday. So we went to the chinese take-away and that was a bit silly! We called the restaurant to ask them if they sell gluten-free meals, Yes they do. (some months ago I started a gluten-free diet, which makes me feel so much better!) At the restaurant the glutenfree meals kept changing, this one, o no, this one. So I got a bit suspicious....and yes! Tonight I've found out that the gluten-free take-away, wasn't as gluten-free as he thougth he might be..........poor me........So sick, till this minute :-(
But the dog has to be walked, so I thought the beach might be a good idea, she can walk herself there more or less. And not walking too much means time to take some pictures, rabbits....sea gulls..... shells.........





En als je niet zo ver hoeft te wandelen, heb je tijd om foto's te maken! Van de konijntjes, de meeuwen, de schelpen........



Manlief heeft zojuist de glutenvrije sjinees gebeld en verteld dat ze toch niet echt zo glutenvrij zijn, maar zei de mevrouw: Jawel, is glutenvlij, ja velvelend, dat uw vlouw ziek, maal is glutenvlij en betelschap!  Nou dat is dan weel aaldig toch?

7 comments:

  1. Hahaha sorry hoor Ana moet toch eventjes om je verhaal lachen, want hoe je het beschrijft, hilarisch. Maar wat balen zeg denk je lekker chinees te eten wat glutenvrij is en dat leek in de nacht wel eventjes anders, echt niet leuk, een ding is zeker daar zullen jullie nooit meer chinees halen. Sterkte.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa Anita, je mag er wel om lachen hoor, doen wij ook wel. Vooral dat telefoontje met die sjinees was wel heel bijzonder. Betelschap met uw vlouw meneel, daag! tutututututut...............

      Delete
  2. Nou naar die Chinees hoef je ook niet meer. De volgende keer toch maar weer zelf in de pannen roeren. Mooie foto's van hond en strand. Grappig we wonen zo ver uit elkaar en toch allebei vlakbij het strand. Alleen jij hebt zout water en ik zoet. Dus eigenlijk is ons strand hier hartstikke nep. Hhahaa...
    Groetjes Marguerite

    ReplyDelete
  3. Vervelend van die gluten!
    Mooie foto's zeg, ik krijg spontaan zin in een strandwandeling. Zal niet gaan helaas. Zit hier nog in de sneeuw.
    Groetjes, Gonny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jij kunt weer over het ijs wandelen Gonny, dat kunnen wij dan weer niet en nog een paar maandjes geduld, dan kun jij ook aan het strand wandelen. Het is wel fijn vind ik om zo dicht bij het strand te wonen. SInds ik een jaar of drie geleden naar Haarlem ben verhuisd, geniet ik daar wel erg van, zaalug.

      Delete
  4. De Chinees gebruik kruiden met gluten en heeft waarschijnlijk geen apert stukje in zijn keuken waar geen gluten zitten.Ik ben zelf ook coeliakiepatient en kan niet uiteten omdat alles in een vaatwasser wordt gewassen.Die stikken van de gluten.
    Beterschap

    ReplyDelete
  5. Dank voor jouw informatie Maaike, nu snap ik waarom ik altijd al zo naar was na de sjinees. Ik kan nog wel uit eten, maar niet overal. Bij sommige restaurants gaat het goed. Maar eigenlijk durf ik ook niet zo veel uit te proberen. Daar waar ik weet waar het altijd goed ging, daar ga ik nog wel naar toe en verder vind ik het erg lastig.
    En veel sterkte de komende tijd!
    Grtjs
    Ana

    ReplyDelete