Welcome to my blog and my little shop. Thank you for visiting my blog. I hope you like it and will come back another time. As you can see, I have some bags in my shop, but it's also possible to order a bag made from fabric of your own choice to suit your taste and ideas.
I'm also upcycling furniture, please take a look at the pictures.
If you're interest in anything, please leave a message with your e-mailadress and I will contact you, or send me an e-mail at 3Treelady@gmail.com.

Welkom op mijn blog en mijn winkeltje. Leuk dat je komt kijken. Ik hoop dat je het hier leuk vindt en nog eens terug komt. Ik heb wat tasjes in de winkel en je kunt ook je eigen exemplaar bestellen, van je eigen gekozen en/of aangeleverde stof.
Ook recycle ik meubels, ik (be)schilder en stoffeer ze.
Als je interesse hebt in iets, laat dan een berichtje achter op mijn blog met je e-mailadres, dan neem ik contact met je op. Of stuur mij een mailtje op 3Treelady@gmail.com




Monday 10 February 2014

Frans bezoek - French visitors


Oepsss.... opeens moeten we op vakantie en krijgen we Frans bezoek en dat allemaal tegelijk.
Mijn schommelstoel vriend (zie eerder blog) krijgt zijn ouders op bezoek en zijn moeder wil heel graag in mijn huis als zij in Nederland is, dus moeten wij voor straf in haar huis in Frankrijk. Wat kan het leven toch naar zijn!
We hebben eerder deze huizenruil gedaan en zij hebben een zalig huis in Frankrijk en ik ga daar heel graag naar toe. Dus is het nu heel veel heen en weer mailen in het frans en dat kost een hoop woordenboekopgezoek.
Maarrrr.....dan ga je je huis opeens wel met andere ogen bekijken. De lamp boven de tafel begon een beetje uit elkaar te vallen, dat wil zeggen, de stof begon hier en daar een beetje los te laten en stuk te gaan, dus had ik enthousiast de stof er af gesloopt en nieuwe stof er om heen gespeld en dacht even een paar dagen kijken of het goed is zo, of dat er nog iets moet veranderen. Intussen hing de lamp echt al maaaaanden met spelden en al boven de tafel. Dat is eigenlijk wel een beetje raar, toch?  Nu dus eindelijk de lamp afgemaakt!
Op naar de volgende klusjes die voor april af moeten zijn......

 (voorkant - front)
Ooopsss... suddenly we have to go on holidays and we're having French visitors all at once.
My rockingchair friend (see earlier blog) is having his parents visiting him and his mum loves to stay at my place and I do love to stay at their place. So suddenly we have to go on holidays, how terrible!!
But knowing you have visitors staying in your house for a week or so, makes you having a different look at your own house.  The lamp above our dining table was old and the fabric was torned, so I pulled of the fabric en wrapped some other around it with loads of pins. The plan was to have a look for a couple of days to see if I liked it or want to change something, but the pins were there for months and months. I thought it might look a bit odd for visitors if you have your lamp hold together with pins. Sooo I was a bit hectic this weekend making the lamp properly and....yes!!! it's finished!

 (achterkant - back)



 

2 comments:

  1. Wat een vreselijke straf moet dat voor jullie zijn.
    Ineens spontaan naar Frankrijk op vakantie. Kan je lekker sneupen op brocantemarkjes en sneupen in boekhandels, want er zijn daar heel veel mooie borduurboeken en tijdschriften.
    Je lamp is ook super. Heb ook altijd nog jou roze strik om je tv in mijn hoofd. Heb je dat nu ook weer??
    Ben benieuwd wat voor klussen je nog allemaal moet aanpakken in huis, want je weet het hé de tijd vliegt voorbij.
    Groetjes Marguerite

    ReplyDelete
  2. Jahaa het is een enorme straf voor ons, we zijn echt heel zielug.
    Moet je wel teleurstellen qua tvstrik, die is er niet meer. Komt omdat de vorige tv een kadootje was en we deze zelf gingen kopen, dan kan er geen kadostrik meer om natuurlijk.
    De volgende klusjes....nieuw gordijnophangding, eentje die niet met ijzerdraad aan elkaar zit en de plintjes verder af verven, de ene helft is wel gedaan en de andere niet en dat in dezelfde kamer is beetje raar gezicht. Oooo jaaa en ramen zemen! Die zijn zoooo vies. Gaan die mensen later vragen waar ze nou geweest zijn. Ooo, had je ook een tuin? Niet gezien! Hihi

    ReplyDelete